Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Iris. Meer weten? Ontdek meer
Rares
14 jun 2026 om 19:07
From the beginning till the end an amaizing experience. Just order and you will know what I mean.
Stephan
14 jun 2026 om 8:11
Het eten was heerlijk en de porties waren groot. De bezorging was snel, maar de frietjes waren een beetje koud. Ik zou zeker nog eens bestellen.
L
4 jun 2026 om 11:02
We hadden een Varkenshaas saté menu en een Chef special burger menu. Snel bezorgd, warm, heerlijk en top kwaliteit.
Elles
31 mei 2026 om 8:03
smaakte lekker goede portie
Els
25 mei 2026 om 6:57
Op tijd bezorgd, netjes verpakt en heerlijk gegeten!
Marieke
14 mei 2026 om 21:05
Om 17:45 besteld, bezorging 18:15. Eten was er pas om 19:20. Hadden liever even een belletje gehad dat het later bezorgd zou worden
Wesley
27 feb 2026 om 23:13
Was super lekker, snel bezorgd nette prijzen
Top bedrijf
Anja
16 feb 2026 om 5:58
Zeer goed verzorgd.
Esther
16 jan 2026 om 15:08
lekker en snel op je bordje
Monique
4 jan 2026 om 0:44
Iedereen had iets anders besteld, en het smaakte allemaal goed. De bezorging is mooi rond de gevraagde tijd.